Banana smoothie - Banana na 100 načina

Smoothie je jedan od najvećih kulinarskih i gastronomskih izuma savremenog doba. Lako se priprema, zdrav je i pre svega ukusan. Teško ga je zamisliti bez banane, a mi donosimo nekoliko recepata za savršen banana smoothie za svaku priliku

DSC 2843

Ako ste ikada napravili smoothie, velika je verovatnoća da je jedan od sastojaka - banana. Zbog svojih nutritivnih svojstava, banana je veoma dobar izbor za skoro svaki smoothie. Banane sadrže 1% proteina, 0,5% masti, 13,5% šećera, 23% ugljenih hidrata i 3,4% biljnih vlakana, kao veliku količinu vode. One su bogate kalijumom i sadrže magnezijum, kalcijum, fluor, fosfor, gvožđe, cink i bakar. Osim toga, banane su bogate vitaminima, a sadrže beta-karoten, vitamine B i vitamine C i E.

Banana je često sastavni deo smoothija jer upravo ovo voće daje smoothieju kremastu teksturu i gustinu. Predlažemo da ogulite bananu uveče i stavite je u frižider. Ohlađenu bananu stavite u blender sa ostalim sastojcima - ovo će smoothiju dati dodatno osveženje. Ako vam nedostaje ideja za vaš omiljeni smoothie od banane, dajemo vam pet recepata među kojima ćete sigurno pronaći neke za sebe.

KOMPLETAN TEKST


Naslovna DriveIn 37